Фахівці системи БПД дізнавались як ефективно комунікувати в Фейсбуці та Інстаграмі

Деталі

1У рамках проекту «Школа реформ для регіональних прес-служб» 22 березня фахівці з комунікацій  Регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної правової допомоги взяли участь у семінарі на тему «Соціальні мережі для прес-служб: як ефективно комунікувати в Фейсбуці та Інстаграмі».

2

3

Семінар проводила медіа-тренер з досвідом понад 10 років, керівник власної агенції Media Masters Михайлина Скорик.

Проект «Школа реформ для регіональних прес-служб» впроваджується Івано-Франківським прес-клубом реформ за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

На зустрічі обговорювали способи популяризації свого акаунту в соціальних мережах, звички користувачів, недоліки та переваги різних соціальних мереж та дискусійні питання.

4

5

«Для популяризації своїх постів необхідно визначити звички користувачів соціальних мереж. Більшість їх не читають інформацію, а сканують її, при цьому на сайті вони проводять максимум 7 хвилин. Яскраві заголовки та цікаві картинки краще привертають увагу. Для ефективної роботи в Інстаграмі хороше фото дуже важливе, воно повинно викликати емоції. Це особливість цієї мережі. В Інстаграмі треба мислити картинками. От картинки з Google працюють погано. Найкраще використовувати реальні фотографії, зроблені вами», ˗ зазначила Михайлина Скорик.

6

Для комунікації з аудиторією можна додавати інтерактивні пости, наприклад, опитування. Самі тексти до постів не повинні бути довгими та нудними. Для написання публікацій можна використати декілька алгоритмів, найпростіше додавати тільки текст. На подібну інформацію не часто звертають увагу і його ефективність можна оцінити в 25 %. Текст разом із фотографією привертає більше уваги. Але краще використовувати текст і відеоматеріал – це 75 % успіху. Відео не повинно бути довгим, до 6 хвилин. Для 100 % популярності найкраще підходять стріми, живі трансляції.

7

Михайлина Скорик визначила такі правила роботи з відео:

• Думайте про композицію. Важливо враховувати постановку об’єктів у кадрі.

• Думайте про звук. Якщо на фоні гучно грає музика, вона може заважати вам записати якийсь конкретний звук.

• Думайте про світло. Якщо дуже темно, варто знайти світліше місце.

• Думайте про розкадровку: знімайте по 15 секунд кожного кадру.

• Звертайте увагу на інтершуми.

• Не використовуйте зум. Наближення під час зйомки зменшує якість зйомки. Краще підійти максимально близько до об’єкта.

8

Для ефективної роботи у соціальних мережах необхідно постійно комунікувати з аудиторією. Публічну сторінку краще робити тематичною, постійно її підтримуючи.

9

Студенти-практиканти 4 курсу кафедри журналістики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, які на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Івано-Франківській області проходять журналістську практику, також взяли участь у тренінгу, який проводила медіа-тренер Михайлина Скорик. Вони дізналися яка соціальна мережа є найпопулярнішою серед українців, хто такі боти і тролі та як з ними боротись. У рамках виконання індивідуального завдання, наприкінці зустрічі студенти взяли інтерв᾽ю в Михайлини Скорик.

10

Головний спеціаліст відділу комунікацій та правопросвітництва Регіонального центру з надання БВПД в області Наталія Шотурма разом з фахівцями місцевих центрів, які відповідають за комунікаційний напрямок, Вікторією Смерек, Іванною Грещук та Марією Коляджин подякували організаторам за проведений тренінг, адже для ефективної роботи системи безоплатної правової допомоги у соціальних мережах необхідно знати як ефективно комунікувати з аудиторією на теренах Прикрпаття.


Нагадуємо, що Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Івано-Франківській області працює за адресою:

вул. Грюнвальдська, 8, м. Івано-Франківськ.

Телефон: (034) 255-61-13,

Е-mail:    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Всеукраїнська гаряча лінія правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України)